Færdselsrelateret førstehjælpskursus

Alle der ønsker at erhverve kørekort/førerret for første gang, skal (efter 1. oktober 2006) gennemføre et kursus i færdselsrelateret førstehjælp.

Kurset omfatter 8 timers undervisning indeholdende førstehjælp i basal gen­oplivning (hjerte-lunge-redning, 4 timer) og færdselsrelateret førstehjælp (4 timer).

Undervisning i færdselsrelateret førstehjælp og udstedelse af kursusbevis skal forestås af instruktører godkendt af Dansk Førstehjælpsråd.

Dit førstehjælpsbevis må ikke være ældre end 1 år når din ansøgning om kørekort skal godkendes på Borgerservice.

Tilmelding til førstehjælpskursus

Du kan booke et færdselsrelateret førstehjælpskurser gennem køreskolen. Det foregår typisk lørdage fra kl 8:00 - 16:00. Alle kan melde sig til, også selvom man ikke er elev i køreskolen.

Pris kr. 980,- (ring eller skriv for at høre om ledige datoer).

Bestil hurtigst muligt for ikke at forlænge ventetiden på godkendelse af din kørekortansøgning hos Borgerservice og efterfølgende bestilling af teoriprøve.

Du kan også selv bestille førstehjælpskursus andre steder. Eksempelvis hos:

TILBUD

Kørekort til bil, kat. B
Lovpakke KUN kr 14.900,-

Trailerkort, kat. B/E
Komplet KUN kr 4.900,-

Færdselsrelateret førstehjælpskursus
Alle kan tilmelde sig, ikke kun for køreskolens elever.

Lørdage fra kl 8:00-16:00
Ring/skriv for ledige datoer.
Pris kr 980,-

Eller book evt. et kursus direkte hos Røde Kors: rodekors.dk.